06 квітня 2018 року відбудеться засідання педагогічної ради на тему "Підвищення професійної компетентності вчителів – ефективний засіб удосконалення навчально-виховного процесу"

План проведення педради
Кiлькiсть переглядiв: 1512

Коментарi

  • Німчинова Валентина Григорівна

    2018-04-16 08:24:11

    Визнання компетентнісного підходу провідним у навчанні передбачає формування не лише предметної, а й ключових компетентностей, зміщення акцентів зі знаннєвого на діяльнісний освітній результат. З огляду на суть зазначеного підходу, знання мають бути інструментом у розв’язанні життєвих проблем, засобом особистісного розвитку, соціалізації учнів, успішного професійного становлення та облаштування особистого життя. Тому зміст навчального матеріалу з усіх предметів визначено з огляду на корисність, потрібність його за межами школи...

  • Фартушна Ольга Дмитрівна

    2018-04-16 07:53:41

    Про складності і значущості періоду, пов'язаного з адаптацією дитини в школі. Сказано і написано у психологічній і педагогічній літературі багато наукових робіт. Саме в ці перші місяці починають формуватися ті системи відносин дитини зі світом і самим собою, ті стійкі форми взаємин з однолітками і дорослими, і базові навчальні установки, які в істотній мірі визначає в подальшому успішність його шкільного навчання, ефективність стилю спілкування, можливості самореалізації у шкільному середовищі....

  • Буняк Лариса Іванівна

    2018-04-16 07:26:16

    Найважливіша риса сучасного вчителя - уміння й бажання вчитись, не зупинятись на досягнутому, завжди шукати в житті новизну. Адже людина, яка цікавиться всім, що її оточує, не подаватиме «суху теорію», а зробить кожний урок цікавим і пізнавальним. І це, мабуть, єдине, чим можна завоювати повагу та прихильність учнів і досягти головної мети своєї роботи - навчити....

  • Яценко Олена Григорівна

    2018-04-14 21:10:59

    Виховати компетентного творчого учня може лише компетентний і творчий вчитель. Наша робота супроводжується постійним спонуканням до творчості, жоден учитель не застосовує загальновідомі методики без свого відтінку, свого наголосу. Педагогічний колектив школи, розуміючи важливість і складність проблем, що постають перед ним, працює над удосконаленням навчально-виховного процесу, над формуванням особистості вчителя, його педагогічної майстерності. Адже учитель – людина публічна, його фахові та загальнолюдські здібності є предметом обговорення серед колег, учнів, батьків і навіть пересічних громадян...

  • Наталія Кондратенко

    2018-04-12 20:26:22

    Давня мудрість говорить: хто стоїть на місці, той відстає. Хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед. Це і є основна місія вчителя. Модель сучасного педагога передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у творчому пошуку. Ці якості формуються в щоденній учительській праці. Отже, сукупність теоретичних знань, практичних умінь, навичок, досвіду, особистісних якостей учителя, що дають змогу самостійно здобувати нові знання, аналізувати діяльність учасників навчально-виховного процесу, приймати рішення, - це і є педагогічна компетентність...

  • Юлія Ворона

    2018-04-11 11:13:57

    Професійна компетентність учителя – інтегроване професійно особистісне утворення, в якому внутрішні ресурси людини, її особисті якості та здібності розглядаються як джерело й критерії ефективної предметної діяльності в системі освіти. Це інтегративна властивість особистості, що володіє комплексом професійно значущих для вчителя якостей, має високий рівень науково-теоретичної й практичної підготовки до творчої педагогічної діяльності та ефективної взаємодії з учнями в процесі педагогічної співпраці на основі впровадження сучасних технологій для досягнення високих результатів...

  • Стоянова Надія Олександрівна

    2018-04-11 11:04:51

    З метою успішної адаптації дитини в школі вчителі початкових класів детально вивчають вікові та індивідуальні особливості майбутнього школяра, ефективно підбирають зміст, форми методи, засоби навчання. Ця робота розпочинається значно раніше, ніж учень – першокласник переступить поріг навчального закладу. Починається вона із знайомства з батьками та дітьми ще в дошкільному навчальному закладі. Продовжується під час проведення підготовчих адаптаційних занять у стінах школи. Значну увагу звертаємо на дітей, які не відвідували дитячий садок...

  • Новохатченко Тетяна Миколаївна

    2018-04-11 09:13:44

    Стає очевидним, що досягнення мети сучасної освіти пов’язане з особистісним потенціалом учителя, його загальною та професійною культурою, без яких неможливе вирішення наявних проблем навчання та виховання відповідно до нових освітніх парадигм. Сучасному учителеві необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін умов життя. А це можливо лише за умови високого рівня професійної компетентності, наявності розвинених професійних здібностей. Ця проблема зафіксована у...

  • Косташ Олександр Миколайович

    2018-04-11 08:17:19

    Удосконалення рівня професійної компетентності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів – один із основних напрямів реформування сучасної системи освіти. Головний нормативно-правовий документ Міністерства освіти і науки України свідчить: «Педагогічні та науково-педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру» [5, п. 1 статті 56]. Саме тому на сучасному етапі модернізації системи освіти й виховання в Україні особливої гостроти й актуальності набувають питання підвищення й розвитку професійної компетентності вчителів загальноосвітніх шкіл...

  • Галайда Валентина Арсентівна

    2018-04-11 07:13:32

    Формула компетентності Компетентність = мобільність знань + гнучкість методу + критичність мислення. По-перше, знання, але не просто інформація, а швидко змінювана, динамічна, різноманітна, яку треба вміти знайти, відсіяти від непотрібної, перевести у досвід власної діяльності. По-друге, уміння використовувати це знання у конкретній ситуації; розуміння, яким чином можна до бути це знання, для якого знання який метод потрібний. По-третє, адекватне оцінювання — себе, світу, свого місця в світі, конкретного, знання, необхідності чи зайвості його для своєї діяльності, а також методу його здобування чи використання...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.